sreda, 28. december 2011

božiček, ki je ustvarjal :)

Ma pa bo leto naokrog...., zopet bomo štartali jovo na novo. Vsako leto je enako, vedno ista razmišlanja, kaj podariti mojim najdražjim, ki jim igračke več ne pridejo v poštev. Trudim se zelooo da se ne ponavljam. Letos sem na Kulinariki zasledila super zadevo tukaj jo najdete tudi vi. Pa sem zavihala rokave in se potopila v razmišlanje kakšne posode izbrati... Po glavi so se mi motale same zanimive varijante, pa se vedno ustavim ob besedi... ZA TO NIMAM ČASA... letos ga pa res nisem imela. tako je bil natrpamn ta december da sem samo upala da ga z nasmeškom zvozim... Ej pa mi je uspelo. Prva ideja ki je padla da bi se je lotila, pa je nisem itak da ne ...ČAS... da navadne kozarce za vlaganje vzamem in pokrove oblečem v fimo... :( jokammm vem unikat bi bil pa se mi ni izšo.... potem pa šibam po trgovinah in v KIKU so dobili te lušne kozarčke :)) Pa da bi izgledalo vsaj malo v mojem stilu sem na trakce ki so držali navodila za pripravo vroče čokolade, nanizala perlice. :))
Saj je prišlo lepooo :)) Vsi so bili zelooo veseli in sprašujejo po šeee :))


Vesel minuli božič in srečno, veselo in predvsem ustvarjalno novo leto 2012

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani