sreda, 14. december 2011

... sem v igri...

                     
-1-

No takole... imam zagon, heheh kako se tole lepo sliši. Vsi spijo jaz pa šklocam po tipkovnici.
Zečelo se je razmišljanje na temo ene od igric pri Klavdiji. Tema ki sem jo zastavila je KAMEN. Nekaj imam v glavi za tole temo, vendar jo bo potrebno realizirati. Morala se bom odpovedat moji najljubši barvi VIJOLIČNI. Se vidi da sem nora na vijola odtenke vseh vrst... Se spomnim Klavdije iz ene od delavnic ki mi je rekla po mojem izboru barv.... Sem upala da neboš izbrala vijolične.... mah kaj hočem nemorem iz svoje kože. Imam leto ki je pravim Vijolica, kako dolgo me bo še držalo nevem, se pa trudim da pri mojem ustvarjanju ne posegam vedno po vijola barah.
Torej KAMEN... definitivno bo v tehniki, ki sem se je naučila na delavnici mojstrice svoje stroke. Poskušala bom sestavit en kompletek, kakšen pa bo pa razkrijem tekom tedna...
To bo dovol, zdaj pa med sanje in ovčke štet... pa še želja, naj bodo sanje uporabne :)
Nočko vsem!

No takole moja naloga je tukaj....



Oblike niso ravno podobne kamnom, to tudi ni bil moj namen. Želela sem  da bi bil odtenek podoben kamnu. Če mi je pa uspelo pa povejte vi.


-2-

Igrica gre dalje tema na katero lahko ustvarjamo tudi druge je NOVOLETNA DARILA.
Pa me prešine ideja, da bi lahko dodala tudi svojo slikico... heheh ja a ne, pa se je potrebno spravit k delu.
Že lep čas imam narejene obeske, prstane in uhančke v zlato rjavi kombinaciji. Tudi polakirani so že, vendar se še kr sušijo na stiroporju... :)) pridna a ne?  Našla sem nekaj minutk tudi za sestavljanje in dekoracijo mojega darilčka. Prau mjamsi barve je, nekako me spominja na užitke ob čokoladi...


pa še moje NOVOLETNO DARILO v škatlici z malo okrasnega blaga in pentlico...
pravijo da majn je več :)


.... takole in mislim da so priprave daril za naše najdražje v polnem teku... in jaz ob tem uživam.




4 komentarji:

  1. Ja, ampak si res čist lilasta :))))Dobrodošla med blogarji! Stike sem končno prlepla na svojo stran, tko da lahko ti svoje "kamne! začneš delat :P

    OdgovoriIzbriši
  2. hihihihi ne zamerit... verjemi da me bo enkrat ziher minilo. Barv se rada hitro naveličam :)
    Hvala za dobrodošlico, se bom trudila da bo kaj pametnega gor. Kamni so pa v fazi sušenja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, superca ti je ratal...lepe kamne si nardila ;-)Pridna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani