nedelja, 11. december 2011

Moja strast so Torte

Kot že naslov pove.... Ljubim torte, ne samo za sladkanje, ampak tudi za razveseljevanje drugih. Iz čisto majhne želje se je razvila čista resničnost in vrgla sem se na tortanje... Sprva so bile bol tako ne... ampak vaja dela mojstra in danes uživam ob vsaki posebej. Vmes me je že minilo in dobro leto in pol se jih nisem niti dotaknila, potem pa so me zopet premamile, tokrat bol pošteno, kod prvič in upam da bo tole zdržalo malce dlje. Odkrila sem drugo vejo dekoracije, tako da na smetano skorajda pozabim. Vsake toliko se jo trudim tudi uporabit za dekoriranje vendar mi je ljubša tičino masa. Ko sem odkrila , kaj vse se z njo lahko počne je ne izpustim več iz rok.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani