petek, 2. marec 2012

..... kako mine čas.... :))

Pozdravčke ustvarjalne dušice...... Kdo bi si mislil da je že marec tuka in z marcem pomlad. Še ni dolgo nazaj ko smo si voščili srečno in uspešno, polno ljubezni in zdravja... Novo leto 2012... :( staramo se in čas vse prehitro beži....
Nisem počivale te mesece, ah kje pa,... počela vse kar se je dalo, malo smo si privoščili tudi smučarskega dopusta.
Zima se izteka, zadnji kosi snega so že skoraj izginili. Tu pa tam je še kaka pikica zaprašenega snega in tam najdeš naša dva razgrajača... vedno mokra od vode ali pa od snega... zdaj bo zraven še blato... wiiii bo zanimivo, jaz pa vesela vsakega stroja perila ki me bo čakal da ga spravim po omarah... Ni mi všeč :)), vendar brez tega negre...
Pomlad je prignala že iz zimskega skrivanja ptičke in rožice... Prvi zvončki že kukajo in veselje jih je pogledati... tudi ptički so že tukaj, tako so veseli da je končno toplo in brez snega da kar vriskajo in piskajo od veselja. jaz pa sem začela piskati po svoje... Zopet sem zasledila par igric na netu, kako priklicati pomlad. In ena je ravno tukaj z swapi, ki si jih bomo potem izmenjale ne da bi vedelel katera bo dobila kaj od katere... :)) Komaj čakam....

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani