torek, 13. december 2011

Novi iziv...

Lahko bi rekla da je bil danes dan razočaran nad svetom v katerem živim.... Nemorem verjeti kako lahko odrasle osebe od katerih se pričakuje zrelost in se imajo da vzgajajo otroke, jih učijo novih spretnosti... na koncu pa naredijo tako traparijo oz čisto neumnost, da se resnično vprašaš, če so tile ljudje pri zdravi pameti.

No da malce razložim... Konec leta je tako rekoč pred vrati in z tem je tudi povezano raznašanje najrazličnejših koledarjev od društev, rdečeka križa in še nevem od koga še... in danes na vratih zagledam majhno punčko ki je prinesla koledar za katerega bi prispevala neki znesek... Vse lepo in prau, tudi moj otrok (šolar) je od nogometašov ki trenirajo nogomet prinesel lani 5 kolendarje ( za nas, za tete in strice, ter babice in detke. ravno pet je bilo pravšno... se pravi v družinskem krogu). No tale punča ki se je znašla pred našimi vrati pa je imela v vrečki še ene 20 kolendarjev od svojega krožka, ki si ga je na začetku šolskega leta izbrala - izvaja ga pa en drug izvajalec ki je iz drugega kraja ( lahko bi se reklo druga firma), na spisku pa že podpisanih 20 oseb katerim je kolendar že nesla... In jaz vprašam to deklico, koliko kolendarje pa so vam dali vsakemu od vas?? In ona normalno vsa ponosna na sebe, ker pomaga odgovori da 40.
Mene je skoraj sesedlo.... JA PA HALOOOO LJUDJE, ZDAJ BOSTE ŠE OTROKE POŠILJALI OKROG DA "FEHTAJO" DNAR IN NA KONCU OD TEGA NIMAJO PRAKTIČNO NI., mogoče kakšno majčko z logotipom tega športnega društva oz te ekipe.... Itak ker je otrok mu nemoreš rečti ne a ne??

res sem bila čisto iz sebe... katastrofa, da o tem sploh ne govorim koliko pobirajo za mesečno članarino ko hodijo ti otroci trenirat ta šport oz ples... kar koli že pač...
zakluček v glavnem je... Da služijo z njihovo pomočjo... žalostno res...


Enostavno sem mogla nekako svojo jezo, žalost in razočaranje nekje sprostiti. Svoje nove nedokončane izdelke sem morala dokončati.

Že dal časa sem pasla radovednost pri Klavdiji in občudovala ves njen nakit, najbol pa me je zanimala tehnika oz idelava tega, ki mi je trgal radovednost in mi misli draži dan za dnem...  Pa sem se enostavno spustila v fimo in mečkala in mečkala... parkrat sem vse skupaz zmešala ker ni bilo to  to kar sem želela... pa da ni šlo v nič, sem dobila nove odtenke fima... vse za nekaj dobro.
po mučenju moje glave in inprovizacije pa dobim to kar sem želela...


Hvala Klavdija za čudovite ideje ki jih objavljaš...


... jaz se trudim posnemat, venar ni moj namen kopirati identično...


... če mi je tole uspelo posnemat tehniko... nekoč bom tudi izbrskala kako se ji reče, vedno pozabim in seveda pozabim si jo vsaj zapisati :), sem zelo vesela zase in hkrati ponosna da sem naumila čisto sama, samo z pomočjo slike :)



No samo da se je dan lepo končal, klub temo groznim razočaranjem... kaj hočemo, nismo vsi očitno istega mnenja kaj je prau in kaj ne....

lepo druženje do naslednjič :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani