nedelja, 18. marec 2012

Sestra me je v letih dohitela...

No vikend je mimo... utrujena jaaa sem imela včeraj za oddat kar 4 torte... so si sledile kod po tekočem traku ena za drugu... vendar vse so bile prava uživancija :))
Nisem načrtovala takega tempa, vendar je bila nuja priskočit prijateljici na pomoč... zbolela je in pristala v bolnici pa sem na njeno prošnjo prevzela eno od njenih naročil... pa se mi je nafilal vikend. Obljubljala sem vam sliko zta sestrino tortico... hehe bila je v glavi, vendar realnost je pa drugačna :)  barva je definitivno bila v glavi, vse ostalo pa je prihajalo sproti :))
Prilagam vam sobotni iziv :))...


za tri brate navdušence glasbe


... ta je bila tiska, ketera je bila pomoč prijateljici... <3


...pa še sestrica.... no zakaj me z leti dohiti ;)... to se zgodi vsako leto, vendar ne za dolgo... čez 10 dni ji vsako leto pobegnem naprej :))


.....k darilu sem se pa potrudila še z temle kompletkom... :))


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani