sreda, 14. marec 2012

... torte na torto za torte...

... vikendi se kar vrstijo... že skoraj ne uspem več štet... še mal pa bom tud jaz obrnila novi list... :( eh... pa kaj bi se jezili proti letom nemoremo nič, tečejo, kako jim narekujemo. Počakale nas nebodo.
Prihajajoči vikend praznuje sesterca... WOUUUUUU 30 LETTTT heheh pa me je zopet dohitela ;) samo ne za dolgo... 25 obračam številko jaz... pa ji zopet pobegnem za celo leto :)...
No tukaj je nekaj mojih že pospravljenih tortic... jaz za svojo še nimam ideje, kakšna bo sestrina pa je že v glavi... vam jo pokažem konec tedna :)...
Do takrat pa... nepustite da vas čas pohodi.. uidite mu pa ne pred svetom ampak živite z časom :))



                                      ....moj največji podvig... bila je za več kod 100 kosov.....

......za finte sem vedno.......


....za otroke ustvarjat je pa užitek.....

3 komentarji:

  1. Asica si in tvoje torte so lepe na pogled, predvsem pa okusne. Vsaka je nekaj posebnega. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheheh Hvala ti Metuljčica...... v dekoraciji najbolj uživam.. :))

      Izbriši

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani