petek, 7. marec 2014

Srčki...



Že dolgo sem odlašala, da bi enkrat naredila tudi jaz en tutorjal... No pa sem na veliko slikala, ko so bili v delu srčki okrog valentinovega, da bi kdaj ponovila. Pa da nebom samo jaz gledala tehle slik postopka, jih pokažem še vam...

Uživajte in ustvarjajte srčke tudi čez leto, kar tako....

 

Pobrala sem vso maso, ki je bila že tako suha da se je drobila. Dodala malce tekočega fima in sem jih spravila v red... Izbrala sem si eno obliko in izrezala enake kose da so bile vse osnove enake.
 

 
 
Iz treh različnih odtenkov rdeče fimo mase sem razvaljala na velikosti 1 pri pašta mašini plahtico. Skupaj z teksturnim odtisom še enkrat spustila skozi in izrezala srčke.
 

 
 
Obložila osnovni srček in fino stisnila skupaj povaljala po robu in zakrila prstne odtise z grobim papirjem.
 
 
 
 
Za napis sem plahtico zvaljala na številki 3. Zašila in fiksirala na srček.
 

 
 
Takole pa sem zaključevala mojo serijo letošnjega valentinovega..
 
...ostali srčki so bili seveda tudi za valentinčke...






4 komentarji:

  1. Krasni srčki
    čestitke danes ob mednarodnem dnevu žena
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. itak si mojstrica....uživamo v tvojih umetnijah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srečka, hvala ti <3, in me veseli da vas lahko razvajam ;)

      Izbriši

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani