ponedeljek, 4. marec 2013

Osmomarčevski swap

Mine , rez prehitro mine čas... Zunaj sonce liže zadnje packe snega. Ptički se oglašajo, trobentice so na vidiku... uh zadnji čas da sonce začne greti zemljo.. Zima je bila tako dolga, čeprav lepa. Imam rada sneg, pa tudi tisti del, ko je potrebno očistiti dovoz in parkirišče... Ni mi teško ( moja misel tukaj zraven je bila.. : kar je drugim teško je meni hobi), pa naj si razlaga tole vsak po svoje, jaz sem uživala ...
Tako kod sem uživala pri izdelovanju kompletka za tale swap. Prav skrivnosto in čarobno je, ko ustvarjaš za nekoga, ki ga ne poznaš, neveš kaj mu je všeč, kakšne barve nosi... v glavnem potrudiš se po svojem trenutnem maksimumu..

...slikaca pride ko se razkrije swap vseh sodelujočih..., do takrat pa... Naredite si dan takšnega kod si najbolj želite... sončnega!

                              .... tale nakitek je dobila moja določena gospa oz gospodična.....

 
 
 
....pa tudi voščilnica je bila priložena....
 
 
 
sama pa sem tudi prejela komplet nakita in prav tako voščilnico... hvala ustvarjalki Barbari da je ustvarjala zame :)

3 komentarji:

  1. Čudovit nakit si naredila za swap, rožica na obesku je prekrasna, pa tudi voščilnica ne zaostaja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) hvala ti za vspodbudne besede... cenim to zelo <3

      Izbriši
  2. Hojla, še nekaj, pokukaj na zadnjo objavo, sem ti podelila nagradico.

    OdgovoriIzbriši

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani