petek, 25. januar 2013

Novi izziv zame

Tako... kaj lahko rečem...., da sem zelo hvalažna naši tršici Klavdiji, da je delila tako znanje z vsemi nami... nekoč sem že poskušala to tehniko in hitro ugotovila, da nisem bila niti približno blizu temu kar je sedaj nastalo. Po slikak sodeč iz njenega tutorjala tule se mi je zdelo vse fullll enostavno in hitro izvedljivo... Pa sem se kaj hitro prepričala da temu ni tako. Kar lep čas sem presedela v delavnici, da sem lahko začela sestavljat. Pa še potem kar ni in ni bilo konec teh krogcev in plahtic... Nekaj sem jih le sestavla da sem lahko dala pečt... enega celo dokončala nekaj kosov pa še čaka da jim dodam ozadje in sfiniširam...

                                                                  tako tole je nastola

 
tole pa še čaka, da sfiniširam... in še jih je bilo...

 
sem pa prepričana da bom kaj hitro tole ponovila, ker mi je bilo preprosto super všeč :)
 
 
 
 
                                             čaw čaw do naslednjič !

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani