ponedeljek, 7. maj 2012

... vikend bo noro zanimiv....

Kako čas mineva.... za vse stvari enostavno zmanka časa... Tako kod za pisanje tegale mojga sanskega sveta.
Vikend bo zopet zabavno nor, naporen in vesel... Zakaj?' :) Čaka me birma.. nene ne moja, sem ponosna botrica lepi deklici ( dami) osmošolki... Nekaj tortic bo potrebno še porihtati, okititi sebe in birmanko... No tudi mami od birmanke je gledala žalostno ;) , pa ker drugače nebi bila jaz sem ji oblubila tudi njej nakitek... :))
Otroka sta oblečena in obuta za slavnostni dogodek.. možek tudi,
hm jaz, ja no tudi jaz sem že... samo zdaj upam da bo vreme primerno moji opravi :).

Osnove za najin nakit že imam... mami bo pa mal počakala do nedelje bo mal firbčna, bo pa zato nedelja bol pestra :))


                           sem želela nekaj druga vendar ni se izšlo... sem pa vseeno zelo zadovoljna


....igrala sem se z patiniranjem.....


da ne pokvarim presenečenja... ostale slikice sledijo po dnevu D... :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala vsem ki pustite besedo ali dve pri meni... pa tudi če je kritika ;) z veseljem preberem vse...

Skupno število ogledov strani